Pneumatiky YOKOHAMA

Pneumatiky YOKOHAMA:

YOKOHAMA Tire Corporation je japonský výrobce s hlavním sídlem v Tokiu. Výroba pneumatik začala od roku 1917 založením Yokohama Rubber Co., Ltd. Rozsáhlá síť s více než 4500 prodejními místy v USA, YOKOHAMA Tire Corporation je lídrem v oblasti technologií a inovací. Kompletní produktová řada společnosti zahrnuje pneumatiky s UHP technologií. Světové prvenství má společnost ve výrobě s použitím pomerančového oleje ke snížení spotřeby paliva, lepší přilnavosti při změně povětrnostních podmínek a celkové životnosti dezénu.

Pneumatiky jsou velmi oblíbené svým sportovních vzhledem u tunningářů a vyznavačů rychlé až místy nebezpečné jízdy, a to nejen na uzavřených okruzích. Stoupá taktéž obliba tvz. driftů, kdy je soutěžící hodnocen dle předvedeného smyku, jeho délky atd.

Ochrana životního prostředí

Závazek k ochraně životního prostředí začíná již ve výrobním prostředí společnosti. Všechny výrobní závody v Japonsku, v USA a ostatních zemích světa mají ISO 14001, což představuje mezinárodní specifikaci systému environmentálního managementu, který drží organizačně přísné environmentální principy a audity. Závod v americkém Salemu byl uznán v prosinci 2010 jako příkladné pracovíště s ohledem na životního prostředí ve světovém měřítku.

Použití pomerančového oleje

Impuls pro používání oranžového pomerančového oleje pochází z projektu se zvláštním posláním pro zvýšení podílu surovin nepocházejících z ropy na 80%. I když přírodní kaučuk je velice odolný, nepřekoná kaučuk syntetický, pokud jde o přilnavost. Pomerančový olej je obnovitelný, odvozený z pomerančové kůry. Dojde-li ke spojení s přírodním kaučukem v dezénové směsi, produkuje vynikající přilnavost a zároveň přináší úsporu paliva.

Testování a vývoj

Vášeň pro inovace je klíčovou součástí inženýrské kultury ve společnosti YOKOHAMA. Inovace umožňují poskytovat svým zákazníkům očekávaný výkon a hodnotu pneumatik pro dosažení maximálního požitku z jízdy.

Každý rok Yokohama provádí "Ride & Drives" pro své dealery po celé zemi. Program nabízí možnost vyzkoušet si výrobky mimo laboratoř. Obvykle se konají setkání v Cheney stadionu v Seattlu, Washington a v Qualcommu v San Diegu, Kalifornie.

Yokohama tak oslovuje nadšence a své budoucí potencionální zákazníky. Spotřebitelé se dozvědí z první ruky jaké různé pneumatiky Yokohama vyrábí, představí novinky na trhu atd.

Zkušební laboratoř

Každý den vídáme průlomovou technologii v elektronice pro osobní použití. Yokohama využívá nejmodernější vysokorychlostní výpočetní techniky, aby technici rychle a velmi detailně vystihli konstrukční hodnocení důkladné počítačové simulace. Vše představuje jakousi virtuální reality show pro konstruktéry. Vícekriteriální analýza, hodnocení na molekulární úrovni a další jsou nyní k dispozici pro potřeby návrhářského týmu v reálném čase. To znamená, že společnost může rychle dodat pneumatiky na trh s technologiemi zahrnující nejnovější poznatky z vědy a techniky z celého světa.

Nákupní košík - 0 Kč
Nákupní košík
POŠLETE DOTAZ
Kontrolní kód
(opište kontrolní kód)
Zasílat informace o novinkách, soutěžích a slevách.
Pro nákup není
registrace nutná.

nová registrace
zapomenuté heslo