Pneumatiky MICHELIN

Pneumatiky MICHELIN:

V roce 1889 bratři André a Edouard Michelin započali neuvěřitelnou lidskou a průmyslovou odyseu neustálého vývoje inovačních postupů vedoucích k moderním dopravním řešením - klíč ke svobodě a ekonomickému rozvoji.

Panáček Michelin (tzv. BIBENDUM) byl poprvé vymyšlen v roce 1898 bratry Michelinovými a vytvořen talentovaným umělcem O’Galop, vlastním jménem Marius Rosssillon. Již v době svého vzniku sklidil veliký úspěch a od té doby je vždy nadčasový.

Cílem společnosti MICHELIN je zkvalitnit mobilitu v souladu se svými pěti hodnotami:

  • respekt vůči zákazníkovi

  • respekt vůči společnosti

  • respekt vůči akcionářům

  • respekt vůči životnímu prostředí

  • respekt vůči faktům              

  • Michelin si dlouhodobě udržuje přední postavení na trhu s pneumatikami. Díky svým technologickým znalostem, inovačním schopnostem, produktům a službám nejvyšší kvality a významným značkám, je MICHELIN schopný uskutečňovat svou celosvětovou strategii a zvyšovat efektivnost ve všech oblastech svého působení a počínání.

  • Některá klíčová fakta o společnosti MICHELIN:

     

    • 110 000 zaměstnanců po celém světě
    • více než 150 milionů pneumatik vyrobených do roku 2009
    • čisté prodeje: 14,8 bilionů €
    • trh pneumatik pro osobní vozidla a lehká nákladní vozidla: 80 % pneumatik prodaných v rámci daného trhu.
    • trh s pneumatikami pro těžká nákladní vozidla: 80 % pneumatik prodaných v rámci daného trhu
    • 69 výrobních podniků v 18 zemích
    • marketingová činnost ve více než 170 zemích
     
    Aby skupina MICHELIN lépe porozuměla trhu a potřebám svých zákazníků, je uspořádána podle produktových řad, přičemž každá z nich se věnuje jedné oblasti zájmu a disponuje vlastními marketingovými, výrobními a vývojovými zdroji.   

I v České republice MICHELIN naplňuje své základní a zároveň i nejdůležitější celosvětové poslání, a to udržitelný rozvoj mobility. Každoročně investuje nemalé úsilí, aby naplnil toto tvrzení. Například investice do výzkumu a vývoje činí 5,1% z tržeb, což činí největší objem investic v pneumatikářském odvětví.

Česká pobočka MICHELINU byla založena 31. ledna 1995 jako součást skupiny MICHELIN. Je součástí zóny HTSS, s centrálou v maďarské Budapešti.
 

Nákupní košík - 0 Kč
Nákupní košík
POŠLETE DOTAZ
Kontrolní kód
(opište kontrolní kód)
Zasílat informace o novinkách, soutěžích a slevách.
Pro nákup není
registrace nutná.

nová registrace
zapomenuté heslo